Kelas 4C / Masa 7.45-8.15 / PJK
Tunjang Kesukanan
Tajuk Keselamatan
Sub-Tajuk Beraktiviti secara selamat di padang dan di gelanggang
Objektif Diakhir pengajaran dan pembelajaran, murid akan dapat:
• Menamakan 3 tempat yang selamat untuk bermain.
• Menyedari kepentingan tempat permainan yang selamat.
ABM Gambar
Aktiviti
1. Menunjukkan gambar dan menamakan tempat yang ditunjukkan.
2. Mengumpulkan dan mengelaskan gambar-gambar berdasarkan tempat yang selamat dan tidak selamat untuk bermain.
3. Menerangkan tentang langkah-langkah keselamatan.
4. Berbincang tentang peraturan yang betul dan selamat.
Impak
Kelas 4A / Masa 8.15-8.45 / PJK
Tunjang Kesukanan
Tajuk Keselamatan
Sub-Tajuk Beraktiviti secara selamat di padang dan di gelanggang
Objektif Diakhir pengajaran dan pembelajaran, murid akan dapat:
• Menamakan 3 tempat yang selamat untuk bermain.
• Menyedari kepentingan tempat permainan yang selamat.
ABM Gambar
Aktiviti
1. Menunjukkan gambar dan menamakan tempat yang ditunjukkan.
2. Mengumpulkan dan mengelaskan gambar-gambar berdasarkan tempat yang selamat dan tidak selamat untuk bermain.
3. Menerangkan tentang langkah-langkah keselamatan.
4. Berbincang tentang peraturan yang betul dan selamat.
Impak
Kelas 4B / Masa 8.45-9.15 / PJK
Tunjang Kesukanan
Tajuk Keselamatan
Sub-Tajuk Beraktiviti secara selamat di padang dan di gelanggang
Objektif Diakhir pengajaran dan pembelajaran, murid akan dapat:
• Menamakan 3 tempat yang selamat untuk bermain.
• Menyedari kepentingan tempat permainan yang selamat.
ABM Gambar
Aktiviti
1. Menunjukkan gambar dan menamakan tempat yang ditunjukkan.
2. Mengumpulkan dan mengelaskan gambar-gambar berdasarkan tempat yang selamat dan tidak selamat untuk bermain.
3. Menerangkan tentang langkah-langkah keselamatan.
4. Berbincang tentang peraturan yang betul dan selamat.
Impak
Kelas / Masa / MP 6C / 10.45-11.45 / SN
Learning Activities
1. Bincang soalan ujian.
2. Buat pembetulan
3. Analisa soalan.
Kelas / Masa / MP 4B/ 10.45-11.45 / SN
Learning Activities
1. Bincang soalan ujian.
2. Buat pembetulan
3. Analisa soalan.
Monday, June 27, 2011
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment