Kelas 6D / Masa 8.15-8.45 / PJK
Tunjang Kesihatan Diri dan Keluarga
Tajuk Kesihatan Diri
Sub-Tajuk Menjaga Kebersihan Diri dan Kesihatan Tubuh Badan
Objektif Pada akhir P&P murid dapat:
• Menyatakan 3 cara menjaga kebersihan diri.
ABM Gambar
Aktiviti
1. Mempamerkan gambar cara-cara menjaga kebersihan diri.
2. Bersoal jawab kepentingan menjaga kebersihan diri.
3. Berbincang caraicara menjaga kebersihan diri.
4. Memeriksa kebersihan diri murid.
Impak
Kelas 6B / Masa 8.45-9.15 / PJK
Tunjang Kesihatan Diri dan Keluarga
Tajuk Kesihatan Diri
Sub-Tajuk Menjaga Kebersihan Diri dan Kesihatan Tubuh Badan
Objektif Pada akhir P&P murid dapat:
• Menyatakan 3 cara menjaga kebersihan diri.
ABM Gambar
Aktiviti
1. Mempamerkan gambar cara-cara menjaga kebersihan diri.
2. Bersoal jawab kepentingan menjaga kebersihan diri.
3. Berbincang caraicara menjaga kebersihan diri.
4. Memeriksa kebersihan diri murid.
Impak
Kelas 6A / Masa 9.15-9.45 / PJK
Tunjang Kesihatan Diri dan Keluarga
Tajuk Kesihatan Diri
Sub-Tajuk Menjaga Kebersihan Diri dan Kesihatan Tubuh Badan
Objektif Pada akhir P&P murid dapat:
• Menyatakan 3 cara menjaga kebersihan diri.
ABM Gambar
Aktiviti
1. Mempamerkan gambar cara-cara menjaga kebersihan diri.
2. Bersoal jawab kepentingan menjaga kebersihan diri.
3. Berbincang caraicara menjaga kebersihan diri.
4. Memeriksa kebersihan diri murid.
Impak
Kelas 6C / Masa 12.15-1.15 / SN
Theme 3. Movement
Topic 3.1 Watch Your Speed!
Learning Objectives At the end of this lesson, pupils will be able to:
o State that an object which moves faster travels a longer distance in a given time.
o State that an object which moves faster takes a shorter time to travel in a given distance.
Learning Activities
1. Compare the distances traveled in a given time by to moving object.
2. Compare the time taken by two moving objects to travel a given distance.
3. Conclude an object which moves faster travels a longer distance in a given time and an object which moves faster takes a shorter time to travel a given distance.
Impact
Wednesday, February 3, 2010
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment