Kelas / Masa / MP 4A / 7.45-8.15 / PJK
Tajuk Kecergasan Fizikal
Sub-Tajuk Daya Tahan Kardiovaskular
Objektif
• Melakukan sekurang-kurangnya 3 daripada 5 aktiviti daya tahan kardiovaskular dalam tempoh masa sekurang-kurangnya 4 minit dengan betul dan selamat.
• Menyatakan cara mengira kadar nadi sebelum dan selepas bersenam.
ABM Skital, wisel,
Aktiviti
1. Memanaskan badan dan kelonggaran.
2. Senaman ritma selama 5 minit
a. Lompat separa bintang
b. Lompat kuda laut (galop).
c. Lompat bintang.
d. Pergerakan serentak.
e. Gerakan 4 segi.
3. Gerak kendur
Impak
Kelas / Masa / MP 6B/8.15-9.15 / PJK
Tajuk Kecergasan Fizikal
Sub-Tajuk Daya Tahan Kardiovaskular
Objektif
• Melakukan sekurang-kurangnya 3 daripada 5 aktiviti daya tahan kardiovaskular dalam tempoh masa sekurang-kurangnya 4 minit dengan betul dan selamat.
• Menyatakan cara mengira kadar nadi sebelum dan selepas bersenam.
ABM Skital, wisel,
Aktiviti
1. Memanaskan badan dan kelonggaran.
2. Senaman ritma selama 5 minit
a. Lompat separa bintang
b. Lompat kuda laut (galop).
c. Lompat bintang.
d. Pergerakan serentak.
e. Gerakan 4 segi.
3. Gerak kendur
Impak
Kelas / Masa / MP 6C / 9.15-9.45 / PJK
Tajuk Kecergasan Fizikal
Sub-Tajuk Daya Tahan Kardiovaskular
Objektif
• Melakukan sekurang-kurangnya 3 daripada 5 aktiviti daya tahan kardiovaskular dalam tempoh masa sekurang-kurangnya 4 minit dengan betul dan selamat.
• Menyatakan cara mengira kadar nadi sebelum dan selepas bersenam.
ABM Skital, wisel,
Aktiviti
1. Memanaskan badan dan kelonggaran.
2. Senaman ritma selama 5 minit
a. Lompat separa bintang
b. Lompat kuda laut (galop).
c. Lompat bintang.
d. Pergerakan serentak.
e. Gerakan 4 segi.
3. Gerak kendur
Impak
Kelas / Masa / MP 6C/ 9.15-10.15 / SN
Theme Investigating Living Things
Topic 1. Interaction Among Living Things
Learning Objectives 1.2 Understanding that competition is a form of interaction among living tings.
Learning Activities
1. State that living things interact with one another in the environment.
2. Give examples of interaction among living things.
3. Discuss that competition is a form of interaction.
4. Discuss and list the factors that animals compete for.
5. Discuss the reasons why animals compete.
Impact
Tuesday, January 5, 2010
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment